[a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Awatar użytkownika
Cinek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 488
Rejestracja: niedziela, 25 kwietnia 2010, 14:45
imie: Marcin
Marka: Audi
Model: A6C5Q A6C6Q
poj. Silnika: 3000
kod silnika: AWT BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Londyn-Elbląg
Kontakt:

[a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: Cinek » czwartek, 14 kwietnia 2016, 08:19

Witam.
Mam pytanie mam możliwość kupienia a4 b7 2.0 tdi BRD, co myślicie o tym silniku? Co go boli co jest na plus? Czy warto sie w ten silnik pchać na co zwróć uwagę, ewentualnie jakie koszta napraw?
Dzieki


Sent from my iPhone using Tapatalk

Awatar użytkownika
adamwwo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 888
Rejestracja: wtorek, 12 lutego 2013, 20:26
imie: adam
Marka: audi
Model: a6 c6
poj. Silnika: 3000
kod silnika: asb
Rocznik: 2007
Lokalizacja: doncaster uk / wejherowo pl

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: adamwwo » czwartek, 14 kwietnia 2016, 16:21

Brd chyba dobra turbina
Wkładałem taka do swojego passata i było prawie 200 kucy lol
Takze tam spokojnie ponad 200 chyba wyjdzie
VCDS 12.12

Awatar użytkownika
Cinek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 488
Rejestracja: niedziela, 25 kwietnia 2010, 14:45
imie: Marcin
Marka: Audi
Model: A6C5Q A6C6Q
poj. Silnika: 3000
kod silnika: AWT BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Londyn-Elbląg
Kontakt:

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: Cinek » czwartek, 14 kwietnia 2016, 23:10

No z tego co wiem to chyba to jeden z najmocniejszych 2 literówek chyba 170 KM.
Chciałbym wiedzieć czy te silniki nie były awaryjne bo gdzieś wyczytałem że zdążają się problemy z tymi silnikami.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Awatar użytkownika
Slonick
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 376
Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 12:13
imie: JAjacek
Marka: Audi
Model: A8 D4
poj. Silnika: 3
kod silnika: yyy
Rocznik: 2014
Lokalizacja: T&W

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: Slonick » piątek, 15 kwietnia 2016, 10:34

A znajdz silnik w ktorym sie nie zdazaja problemy....

Awatar użytkownika
genmaxiu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1122
Rejestracja: czwartek, 25 sierpnia 2011, 18:43
imie: Michal
Marka: Audi
Model: A8 D4
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDTA
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Dunstable

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: genmaxiu » piątek, 15 kwietnia 2016, 18:02

Trafne spostrzezenie. Ja po cichu licze, ze 4.0 tfsi nie jest awaryjny i naprawde im wyszedl. W 2.0 od audi/vw chyba bym nie poszedl jednak.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Cinek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 488
Rejestracja: niedziela, 25 kwietnia 2010, 14:45
imie: Marcin
Marka: Audi
Model: A6C5Q A6C6Q
poj. Silnika: 3000
kod silnika: AWT BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Londyn-Elbląg
Kontakt:

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: Cinek » piątek, 15 kwietnia 2016, 21:54

Slonick, to że nie ma silników bezawaryjnych nie musisz mowić to chyba wszyscy wiedzą. .Ja się pytam o konkretny silnik, chciałbym wiedzieć coś konkretnego o nim.
Genmaxiu ta 4-ka od mojej klientki, mały przebieg, zadbane serwisowane i do tego za dobrą kapuchę. Dlatego jestem zainteresowany, nie mam ciśnienia żeby ją brać. Stąd założyłem ten temat by dowiedzieć się jakichś szczegółów.


Sent from my iPhone using Tapatalk

matysss
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 934
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 20:35
imie: Mateusz
Marka: Audi
Model: S4 8K
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CAKA
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Burton on Trent

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: matysss » niedziela, 17 kwietnia 2016, 20:09

Z tego co pamietam to ten sam naped pompy oleju co w bre, czyli na start do poprawki. Reszta standardowo w pd...
A4 1.9TDI 211ghp http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg" onclick="window.open(this.href);return false; - bylo
A6 C6 2.0 TFSI 260bhp s-line http://www.youtube.com/watch?v=m9xMN-FS_X4" onclick="window.open(this.href);return false; - bylo
A5 3.0 TDI quattro CAPA manual 315bhp/660nm DPFoff - bylo
S4 3.0TFSI AVANT STAGE 2 - jest

Awatar użytkownika
Cinek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 488
Rejestracja: niedziela, 25 kwietnia 2010, 14:45
imie: Marcin
Marka: Audi
Model: A6C5Q A6C6Q
poj. Silnika: 3000
kod silnika: AWT BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Londyn-Elbląg
Kontakt:

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: Cinek » niedziela, 17 kwietnia 2016, 21:55

Dzieki matysss za info. Jakie koszta takiej operacji mniej wiecej? Czy po za tą pompą większych problemów nie ma, mam na myśli np wtryski bo z tego co wyczytałem to tam siedzą chyba simensa i też potrafią się wysypać czy to tylko sporadyczne przypadki?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Awatar użytkownika
mbectb
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 541
Rejestracja: niedziela, 14 października 2012, 15:55
imie: Pawel
Marka: Audi
Model: A6 C6
poj. Silnika: 3000
kod silnika: BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Fernwood East Midlands
Kontakt:

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: mbectb » niedziela, 17 kwietnia 2016, 23:13

Silnik praktycznie ten sam co BRE tylko z mocniejsza turbosprazarka BV43. Problemy te same co w wiekszosci 2.0TDI PD. Sypia sie po kolei,Wtryski (wolkswagen robil akcje serwisowa audi sie wypielo), EGR, Klapy gaszace i mechanizmy napedu pompy oleju. No i jesli to multitronik to unikaj jak ognia :)
Bylo

2.7TDI BPP Avant Manual
3.0TDI BMK Avant Tip

Current Project - 3.0TDI BMK Sedan Tip

ODIS-S, ODIE-E, VASPC, VCDS, VAG CAN PRO, AUDI FLASH, KOLEKTORY, CUSTOMOWY CHIPTUNING VAGOWSKICH KLEKOTOW....

Awatar użytkownika
Cinek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 488
Rejestracja: niedziela, 25 kwietnia 2010, 14:45
imie: Marcin
Marka: Audi
Model: A6C5Q A6C6Q
poj. Silnika: 3000
kod silnika: AWT BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Londyn-Elbląg
Kontakt:

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: Cinek » piątek, 22 kwietnia 2016, 21:47

Dzięki Paweł. To akurat manual, czy w razie czego tą pompę wymieniać czy lepiej jakiś zestaw naprawczy kupić?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Awatar użytkownika
mbectb
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 541
Rejestracja: niedziela, 14 października 2012, 15:55
imie: Pawel
Marka: Audi
Model: A6 C6
poj. Silnika: 3000
kod silnika: BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Fernwood East Midlands
Kontakt:

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: mbectb » sobota, 23 kwietnia 2016, 11:09

Podpytaj Andrzeja tu z forum on ten temat ogarnia wiec bedzie w stanie najlepiej doradzic.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Bylo

2.7TDI BPP Avant Manual
3.0TDI BMK Avant Tip

Current Project - 3.0TDI BMK Sedan Tip

ODIS-S, ODIE-E, VASPC, VCDS, VAG CAN PRO, AUDI FLASH, KOLEKTORY, CUSTOMOWY CHIPTUNING VAGOWSKICH KLEKOTOW....

Awatar użytkownika
paw1972
Moderator
Moderator
Posty: 2218
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 13:59
imie: Pawel
Marka: Audi
Model: A7 S Line Quattro
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDUC
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Aylesbury

Re: [a4b7] silnik 2.0 tdi BRD wady i zalety

Post autor: paw1972 » piątek, 29 kwietnia 2016, 18:09

Wiem, że Andrzej najbardziej jest za wywaleniem nowego napędu i zamontowanie tego z 1.9 TDI
A6 C5 2.5 TDI z wirusem na 210 KM/450 Nm
Sprzedane:
Obrazek
A6 C6 2.0 TDI S Line z wirusem około 180 KM: Sprzedane. Obecnie A7 3.0 TDI S Line Quattro 300 KM 680 Nm po programie.
a może to http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ